Get the groove on!

Ae, idag är jag bara otroligt trött och sliten, har stått och svarvat hela dagen idag med, fast idag gjorde jag en ljus hållare till stearinljus, vart faktiskt nöjd med den,

 

lägger även upp en bild på den där så kallade julgranen jag gjorde här om dagen,


så nu såhär på eftermiddagen medan jag väntar på att Mikaela ska komma hem från jobbet så ska jag bara lyssna på musik och ta det otroligt lungt och bara njuta av fritiden och spela League of Legends..


http://open.spotify.com/user/chaddeuz/playlist/5FxmCnqXk5r94RvUd8XmDK


Senare ikväll kommer vi att kolla på ett par Glee avsnitt och ha det mysigt och umgås.

har inte så mycket mer att säga just nu, så kommer tillbaka och uppdaterar senare ikväll,

/Peace & Löve

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Få ett Makeup-kit för 0 kr