Idag börjas det.

Idag har jag bestämt mig för att jag ska sluta röka, får väl se hur det går... men ska iallafall börja trappa ner ifrån 10-15 cigg om dagen till bara 4styckna, för att känna av att det går att vara utan men ändå få den dagliga dosen man är van vid..
För jag blir totalt as sur när jag inte får det nikotin jag "behöver" på en dag. och det vill ingen av mig eller mikaela vara med om igen, för det räckte förra helgen då det gick 2 dagar utan cigg och jag fick vad ska man säga "psykbryt" men det låter så himla brutalt när man inte vet hur det verkligen är att ha rökt varje dag i 8år och sedan bara PANG sluta röka direkt.. det är otroligt svårt och krävande, men just idag har jag bestämt mig för att jag SKA sluta för det är inte bra för mig eller mikaela,

Önska mig lycka till ;)!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Få ett Makeup-kit för 0 kr