Phew

Ville bara säga att jag klarade mig igenom maten med barnen i släkten, var ju inte alls farligt förutom att det blev en pinsam tystnad ute i köket när alla hade tagit mat och satt sig ner för att äta, det ända som hördes då var knivar och gafflar som skrapade emot tallrikarna, och läsken som fylldes upp i glasen när dom blivit tomma,

Efter maten så blev det en match på Fifa, då de var jag och Mikaela emot Marcus och Simon, givetvis förlorade vi,
för att Mikaela inte såg sin spelare pga att färgen på hennes dosa var grön, och att en liten tjej tjata på henne om att spela sims och hjälpa henne med det hela tiden så hon tappade focus, och jag som spela fifa för tredje gången och inte hade en aning om hur alla kontroller var!. men men, det får nog bli en rematch förhoppningsvis om Mikaela vill och orkar. hehe då jävlar ska vi ta dom!.

Senare ikväll ska vi bara chillaxa och se på Glee och äta godis och glass och bli allmänt FETA.

/Peace & Löve
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Få ett Makeup-kit för 0 kr