Lunch!

Har precis ätit lunch med älsklingen, det vart en snabb och god, Makaroner och Falukorv är inte helt fel såhär på en måndag,
Ska snart vidare ner till lernia igen och läsa min Personanalys som vi gjorde i fredags förra veckan, ska bli otroligt spännande o se vad datorn har att säga om vem jag är och vad jag trivs bäst med och så, läste igenom det lite fort innan lunchen och det såg ju okej ut, typ

"Andreas är en hjälpsam person som gärna jobbar under chefer som trivs med sina medarbetare och gärna ger uppgifter som går att genomföra både enkelt och fort men ändå med perfektion och stil,"

"Andreas är en känslosam person som vill andra väl och strävar efter att få andra att förstå honom och få medkänsla för dom som mår dåligt, han kan vara envis och ger sig inte i första taget,"

Visst låter det intressat? jag ska iallfall ha en trevlig läs stund och kan nog gott och väl bli ett o annat skratt åt vad man får för uppgifter och information om sig själv.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Få ett Makeup-kit för 0 kr