skön dag!

Idag var det skönt att vakna upp o se  att solen sken och det var 10 grader ute, vart otroligt mycket piggare och gladare än dom senaste dagarna, idag har också varit en bra dag, gjorde klart min "julgran" på lernia och fick toppen betyg, samt att det har gått as bra att spela, så slapp man vara irriterad över att det går dåligt.

och idag fyller även älsklingen 20år, välkommen till vuxen livet till henne va.
Så idag blir det att umgås med henne o familjen och äta pizza, sen bara ligga och mysa med älsklingen och antagligen kolla på glee och äta godis, ni undrar säkert om vi äter godis varje dag ? då kan jag säga att vi köper godis ena dagen o äter det andra dagen för vi inte är sugna då vi köpt det, någon som känner igen sig ? haha

ne nu ska jag ta mig en ciggarett och sedan återgå till att umgås med Mikaela och sedan kanske spela lite igen..

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Få ett Makeup-kit för 0 kr