Tacos och fotboll.

Har precis käka tacos med älsklingen och kollar nu på EM-kvall matchen Sverigen-Moldavien, lite skratt retande att Zlatan har missat alla sina chanser och nu straffen, haha FAIL på honom,

Samt att mitt sluta röka projekt går framåt, röker bara 5 cigg om dagen nu, och ska precis inleda min sista dag imorgon, får se hur helgen blir utan cigg, men det ska nog gå bra förhoppningsvis, tidigare under dagen har jag suttit på Lernia och gjort lite uppgifter om ett grupparbete vi gjorde igår och även haft ett besök av Lernia Bemaning som va givande, funderar på att söka in dit även att jag inte är något för industri jobb osv, men ja värt att ge det ett försök till, för mitt förra jobb inom industri var ju riktigt uselt eftersom alla som arbetade där var emot ungdomar och utbölingar som det kallas,

men men, nu ska jag återgå till TV:n och kolla klart på Fotbolls matchen för att sedan gå och mysa i sängen och kolla på Glee innan vi ska sova,

Peace
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Få ett Makeup-kit för 0 kr