Trist

Hej,
som rubriken lyder, just nu har jag otroligt äckligt tråkigt,
kom nyss hem ifrån Vimmerby där jag spenderar fyra veckor under en utbildning på Lernia,
förstår inte varför jag åkte ifrån både min flickvän och min dator, för här hemma i Västervik finns det ju inget
roligt att göra utan datorn,
Västervik måste vara en av dom tråkigaste städerna att bo i på vintern, allt är dött och det finns tamefan ingenting att göra,
Sitter bara o glor in i min laptop och har till och med börjat blogga, kan ni fatta vad äckligt tråkigt jag har då,
har alltid varit emot bloggare och aldrig förstått mig på att skriva ut vad man göra och hur man känner på internet förens nu, det är ju ingen som lyssnar eller läser precis, men man får fan ut allt man sitter o tänker på, USCH.

Senare ikväll ska jag iallafall dra bort till Kennie en stund o lira lite NHL och förhoppningsvis ha lite roligare än vad jag har nu,


Peace and Löve
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Få ett Makeup-kit för 0 kr