Bakis och pepp.

Kvällen igår började på Thai hoa med riktigt god mat, sen gick vi till morella och lyssnade på Trubadur och fortsatte att dricka drinkar, runt 23 tiden kom ett par kompisar dit och drack med mig, mikaela och mamma, samtidigt som trubaduren spelade fortsatte vi dricka och vid 2 tiden gick vi hem för att ta det lungt att sova, Vaknade dag med en härlig baksmälla, men det är väl bara att dricka cola och peppa upp sig inför ikväll då det ska drickas ännu mera öl hemma hos en tjej kompis tillsammans med Mikaela,Milla och Nickan, kan även bi att vi ska dra ner till Palladium för att röja loss både blackjack bordet och baren, kan även bli lite dans ifall musiken passar, hehe

Jag får även be om ursäkt för att min profil bild inte finns, men hade inte tid att fixa till den nya designen innan vi skulle dra ifrån vimmerby igår, så ska fixa till både den och header samt lite mera design imorn eller på måndag när  vi kommer tillbaka till vimmerby och min ordinära stationära dator där jag har alla bilder och program,

Idag har jag inte gjort alls mycket förutom att ätit lite frukost och bara tagit det allmänt lungt, som sagt ska ta det lungt innan vi ska börja dricka ikväll igen, får se hur det slutar idag, men ska nog se till att uppdatera antingen under kvällen eller imorgon om hur kvällen idag kommer bli och hur den har varit.



slänger upp en bild för att få inlägget både roligare och snyggare än med bara text!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Få ett Makeup-kit för 0 kr