Chill Kväll

Har haft en otroligt chillaxig kväll framför datorn och spelat League of Legends, samtidgt som jag pratat med Martin i skype och Mikaela som sitter bredvid mig i sängen o fixar till sin blogg, kolla gärna Mikaela's blogg

Kollade nyss på solsidan och tycker det är trist att det va sista avsnittet idag, hoppas verkligen det kommer en säsong tre framöver, vad ska man annars göra klockan 20.00 på en söndag?
Nu blir det att återgå till att spela lite League of Legends tillsammans med Martin och kanske Jonas,
och efter det blir det mys tillsammans med älsklingen och kolla på Glee och sedan sova så man orkar upp till Lernia imorgon igen,

/ Peace & Löve
1 kommentarer
Postat av: © sarastille

sv; Hej! Tack för att du är med och tävlar i Månadens Bloggtips hos mig, jag kommer att dra en vinnare på natten mellan den 31 mars och den 1a april. Kikar in då och lämnar en kommentar för att meddela att vinnaren är dragen. Hoppas allt är bra med dig, vad har du hittat på i helgen? :) Kram

2011-03-20 @ 22:50:42
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Få ett Makeup-kit för 0 kr