Gött

Gutt, äntligen ska dom åka hem ifrån "kalaset" och man kan ta av sig sina fina byxor och komma in i soft mode och ta på sig mjukisbyxor, vem älskar inte det ? efter ett antal timmar med tighta jeans vill jag hemskt mycket gärna hoppa ur dom!

har längtat i ungefär 5 timmar på att dom ska åka hem, så det ska bli otroligt skönt att det äntligen händer! hehe, låter lite elakt mot Mikaela, men hon förstår säkert eftersom det är första gången jag träffar dom och att jag är en väldigt blyg person som skäms och blir dö nervös när jag ska träffa nya människor jag aldrig sett förut.

Nu blir det äntligen att lägga sig i sängen glo på Glee och äta godis och glass och bli fet tillsammans med min flickvän, härligt och skönt ska det bli!!
/ Peace & Löve
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Få ett Makeup-kit för 0 kr